Zwroty i reklamacje
Jeśli pragną Państwo odstąpić od umowy kupna sprzedaży bardzo prosimy wpierw o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie.
Zwroty i reklamacje w Meblotar
Składanie reklamacji
Jeśli pragną Państwo odstąpić od umowy kupna sprzedaży bardzo prosimy wpierw o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie.
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia. W przypadku całkowitego odstąpienia od umowy (zwrócenia wszystkich elementów zamówienia) dokonujemy zwrotu całości zamówienia (Koszt towaru +transport). Jeśli dokonują Państwo zwrotu części towaru wówczas zwrotowi podlega jedynie kwota za towar zwracany.
Towar odbierany jest przez naszego kuriera – dlatego też przed podjęciem kroków związanych z odstąpieniem od umowy prosimy o kontakt.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego do 14 dni od otrzymaniu przez nas towaru.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij poprawnie formularz zwrotu reklamacji i dołącz go do przesyłki.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Meblotar Maciej Tarłowski Sklep Meblowy
Mickiewicza 52
37-700 Przemyśl
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Meblotar Maciej Tarłowski Sklep Meblowy
Mickiewicza 52
37-700 Przemyśl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.